دانستني هاي خودرو

لوازم جانبی اسپرت پژو پارس ظاهر خودروی شما را متحول می کند

لوازم جانبی اسپرت پژو پارس ظاهر خودروی شما را متحول می کند | AGU

آیا خودروی شما پژو پارس هست و به فکر اسپرت کردن آن هستید؟ لوازم جانبی اسپرت پژو پارس بیشترین کمک را به شما در این راه می‌کنند. پژو پارس که از نظر ظاهری لیفت خودروی پژو 405 محسوب می‌شود جزء خودروهای جوان پسند ایرانی می‌باشد. به همین دلیل هست که بسیاری از صاحبان جوان این خودرو در پی اسپرت کردن آن هستند. از این رو لوازم جانبی مخصوص اسپرت کردن این خودرو یکی از کامل ترین پکیج‌های موجود در بازار می‌باشد.

انواع لوازم جانبی اسپرت پژو پارس

برای اسپرت کردن خودرو تغییرات بسیاری از جزئی تا کلی باید روی ظاهر ماشین اجرا شود. لوازم جانبی اسپرت پژو پارس شامل تعداد بسیار زیادی قطعه کوچک و بزرگ است که بسیاری از آنها تولید داخل و بخشی از آنها نیز وارداتی هستند. در این قسمت مهم ترین آنها را بررسی می‌کنیم.

جلو پنجره اسپرت پژو پارس

یک کار مهم و اصلی که باید برای اسپرت کردن ماشین خود انجام دهید نصب جلو پنجره اسپرت برای آن می‌باشد. اقسام جلو پنجره پژو پارس در طرح ها و رنگ‌های متنوع با ویژگی‌هایی نظیر رنگ پذیری بالا، مقاومت بالا در تصادفات و نصب دقیق و محکم بر روی خودرو به دلیل وجود خارهای خاص، در بازار موجود است.

فلاپ و رکاب پژو پارس

یکی از لوازم جانبی اسپرت پژو پارس رکاب اسپرت است. این وسیله که روی رکاب‌های اصلی قرار می‌گیرد تاثیر قابل توجهی در اسپرت شدن ماشین‌تان دارد. رکاب اسپرت پژو پارس اغلب از جنس پلیمر یا فایبر گلاس است و در اقسام با ضربه گیر و بدون ضربه گیر ارائه می‌شود.

  شناسایی بهترین زمان برای تعویض باتری خودرو

فلاپ بغل یا به اصطلاح عمومی تر روباکی نیز قطعه ایست که روی باک بنزین خودرو قرار می‌گیرد. این وسیله در انواع اسپرت و مخصوص پژو پارس طراحی و عرضه شده است. علاوه بر ظاهری اسپرت و زیبا که فلاپ بغل اسپرت به ماشین می‌دهد باعث کاهش مصرف سوخت، عملکرد بهتری آیرودینامیکی ماشین و امنیت بیشتر می‌شود.

رینگ و لاستیک اسپرت پژو پارس

رینگ اسپرت یکی از اصلی ترین مراحل اسپرت کردن ماشین می‌باشد. پژو پارس در بخش لوازم جانبی خود جایگاه ویژه را برای رینگ در نظر گرفته است. اکنون اقسام رینگ اسپرت پژو پارس در انواع طرح‌های پنج پر، خرچنگی وغیره با اندازه ها و پهناهای مختلف در بازار وجود دارند. جنس عمده این رینگ ها هم آلومینیوم یا آلیاژهای آن می‌باشد.

لوازم جانبی اسپرت پژو پارس | AGU

در مورد لاستیک نیز پژو پارس تنوع گسترده ای را از انواع لاستیک اسپرت فراهم آورده است. برای اسپرت شدن خودرو معمولا باید از لاستیک های پهن با ارتفاع کم استفاده کرد.

البته در انتخاب لاستیک دقت داشته باشید که عملکرد فرمان و سیستم تعلیق دچار مشکل نشود. به منظور اطلاعات بیشتر در این مورد به دفترچه راهنمای خودروی خود مراجعه کنید.

انواع چراغ اسپرت پژو پارس

یک خودروی اسپرت بدون چراغ‌های اسپرت امکان ندارد. پژو پارس در سبد لوازم جانبی اسپرت خود تعداد بسیار زیادی از انواع چراغ‌های جلو، عقب و راهنمای اسپرت دارد.

عملکرد و میزان نور این چراغ ها با چراغ‌های فابریک ماشین هیچ تفاوتی ندارد ولی شکل ظاهری آنها کاملا اسپرت هست. دو مدل از معروف ترین چراغ‌های اسپرت پژو پارس چراغ های طرح هگزا و آئودی هستند.

  راه های تقویت کولر ماشین در روزهای گرم سال

همچنین، این چراغ ها در رنگ بندی‌های متفاوت مانند مشکی، قرمز و نارنجی ارائه می شوند که بتوانند با اقسام خودروهای اسپرت با رنگ های متفاوت هماهنگ شوند. برخی از آنها دارای نور نئونی هستند که نور یکدست تر با بُرد بیشتری دارند.

لوازم جانبی اسپرت پژو پارس | AGU

آینه بغل پژو پارس

لوازم جانبی اسپرت پژو پارس گزینه‌های متنوعی در بخش آینه بغل ماشین پیش روی مشتری می گذارد. مشتری می تواند با صرف هزینه ای اندک اقسام روکش یا زه آینه بغل اسپرت پژو پارس را تهیه نماید. یا با صرف هزینه بیشتر کل آینه بغل خودروی پژو پارس خود را با آینه‌های اسپرت تعویض کند.

سپر جلو و سپر عقب

سپرهای خودرو نقش تعیین کننده ای در اسپرت شدن خودرو دارند. در حال حاضر انواع سپرهای اسپرت مخصوص پژو پارس در بازار لوازم جانبی ماشین در کشور وجود دارد. جنس عمده این سپرها از فایبر گلاس می‌باشد. در انتخاب سپر جلو و عقب اسپرت پژو پارس باید به رنگ بدنه و رنگ دیگر تجهیزات بکار رفته در تیونینگ خودرو دقت داشته باشید.

روکش صندلی، کفپوش و روکش‌های داخل کابین پژو پارس

علاوه بر مواردی که مربوط به بیرون ماشین هستند داخل کابین نیز باید اسپرت شود. لوازم جانبی اسپرت پژو پارس شامل انواع روکش صندلی از جنس چرم و پارچه، کفپوش و دیگر روکش های داخل کابین هست که در طرح ها و رنگ‌های متنوع شما را در اسپرت کردن خودرویتان یاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *