اگر در زمینه توزیع قطعات خودرو فعالیت دارید، قطعا می دانید که نحوه تامین و توزیع قطعات خودرو چقدر روی کسب درآمد برای شما موثر است. در واقع هرچه کیفیت قطعات یدکی فروشگاه شما بیشتر و قیمت اولیه آنها کمتر باشد، سود شما از فروش آنها بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل است که اکثر تامین کنندگان قطعات خودرو به دنبال مرجعی مطمئن برای تامین آسان و توزیع موثر قطعات با کیفیت برای فروشگاه خود هستند.

شرکت توزیع کننده قطعات خودرو اتحاد طلایی آسیا یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه تامین و توزیع قطعات خودرو و تامین کننده خوبی برای فروشگاه های قطعات یدکی خودرو می باشد.

در ادامه به بررسی علل برتری شرکت اتحاد طلایی آسیا نسبت به شرکت های رقیب می پردازیم.

تامین و توزیع قطعات خودرو اتحاد طلایی آسیا

با اتحاد طلایی آسیا شرکت پخش لوازم یدکی خودرو آشنا شوید

شرکت اتحاد طلایی آسیا (AGU) با هدف تامین و توزیع قطعات خودرو در سال 1373 در ایران به ثبت رسید. در آن زمان شرکت های دیگری نیز در این زمینه فعالیت می کردند. اما اتحاد طلایی آسیا به واسطه هدف گذاری درست و عملکرد متفاوت توانسته است تا به امروز به فعالیت خود ادامه دهد.

جامعه هدف شرکت اتحاد طلایی آسیا، فروشندگان و توزیع کنندگان قطعات خودرو به صورت عمده است.

این شرکت مشتریان را سرمایه اصلی خودش دانسته و همواره در راستای جلب رضایت آنها تلاش می کند. به طوری که در سالهای گذشته با ارائه خدمات متنوع و مشتری مدارتوانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کند.

یکی از مهمترین خدمات شرکت اتحاد طلایی آسیا در راستای امر مشتری مداری، قرار دادن مجموعه‌ای از قطعات در اختیار نمایندگان استانی به منظور تسهیل امور برای فروشگاه ها در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

دلایل موفقیت اتحاد طلایی آسیا در تامین و توزیع قطعات خودرو

مشتری مداری، کیفیت بالا و قیمت مناسب، سرعت بالای ثبت سفارش ها، ضمانت بازگشت و گارانتی محصولات از مهمترین دلایل اعتبار و موفقیت AGU در بین مشتریان هستند.

در ادامه به بررسی تعدادی از علل موفقیت این شرکت می پردازیم.

شرکت توزیع قطعات خودرو اتحاد طلایی آسیا

طیف وسیعی از محصولات

امروزه تعداد فروشگاه های فعال در حوزه تامین و توزیع قطعات خودرو به صورت عمده بسیار زیاد است، اما همگی آنها قادر به ارائه تنوع گسترده ای از محصولات نیستند.

یکی از عواملی که اتحاد طلایی آسیا را از سایر فروشندگان لوازم یدکی خودرو متمایز می‌کند، وجود تنوع در محصولات این شرکت است. برخی از قطعات یدکی خودرو که توسط شرکت اتحاد طلایی آسیا تامین و توزیع می گردند عبارتند از:

تضمین اصالت و کیفیت کالا

شرکت اتحاد طلایی آسیا به واسطه در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و مجرب در حوزه تامین و توزیع قطعات خودرو، کیفیت تمامی محصولات خود را ضمانت می نماید.

همه قطعات این شرکت از مواد اولیه اصلی و با کیفیت تهیه می شوند. اصالت و کارایی محصولات شرکت اتحاد طلایی آسیا مورد تایید بهترین خودروسازان داخلی می باشد.

امکانات برجسته

توزیع کنندگان عمده قطعات خودرو، با مراجعه به این سایت از امکانات مختلفی نظیر مشاهده لیست و کاتالوگ قطعات خودرو، درخواست نمایندگی و عضویت در سایت بهره مند می شوند.

شرکت تامین لوازم خودرو اتحاد طلایی آسیا

ارسال رایگان

در صورتی که میزان سفارش ها از نمایندگان AGU به مقدار معینی برسد، هزینه حمل و نقل از انبار این شرکت تا مقصد کاملا رایگان خواهد بود.

ارتباط با مشتریان

ارتباط موثر با مشتریان و پاسخگویی سریع به آنها از مهمترین خصوصیات شرکت اتحاد طلایی آسیا می باشد. توزیع کنندگان قطعات خودرو در صورت نیاز به دریافت مشاوره در هر مرحله از فرایند ثبت سفارش، می توانند با کارشناسان AGU تماس بگیرند.

تامین و توزیع قطعات خودرو را با اتحاد طلایی آسیا تجربه کنید!

شرکت اتحاد طلایی آسیا یک شرکت بازرگانی فعال در زمینه تامین و توزیع انواع قطعات خودرو به صورت عمده برای فروشگاه ها و توزیع کنندگان این قطعات است.

کیفیت بالا و تنوع گسترده در محصولات، شرکت اتحاد طلایی آسیا را به یکی از موفق ترین شرکت های بازرگانی معتبر ارائه دهنده قطعات یدکی خودرو در ایران تبدیل کرده است.

  درباره ما

در این مسیر حتما به کاتالوگ‌ محصولات این برند نیاز خواهید داشت. کاتالوگی از محصولات این برند در وب سایت وجود دارد. همچنان از طریق قسمت تماس با ما نیز امکان مشاهده لیست قیمت برای شما وجود دارد.