شرکتی که سال‌ها سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع قطعات خودرو دارد. اما اگر این شرکت را نمی‌شناسید یا در انتخاب آن برای تامین قطعات خودرو تردید دارید، با ما در ادامه این متن همراه باشید. در این متن قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با اتحاد طلایی آسیا در اختیار شما قرار دهیم.

اتحاد طلایی آسیا توزیع کننده قطعات خودرو

اتحاد طلایی آسیا؛ انتخابی مطمئن در حوزه پخش عمده لوازم یدکی خودرو

شرکت اتحاد طلایی آسیا که به مختصر AGU نیز نامیده می‌شود، از معتبرترین توزیع کننده قطعات خودرو در ایران به شمار می‌آید. حوزه کاری اتحاد طلایی آسیا تنها توزیع لوازم یدکی خودرو نیست؛ این شرکت تولید کننده‌ای قوی در این زمینه نیز به حساب می‌آید.

اتحاد طلایی در تولید و تامین لوازم یدکی ماشین‌های داخلی اعتباری فوق‌العاده کسب کرده است. به گونه‌ای که قطعات یدکی خودرو با این برند یکی از شناخته شده‌ترین لوازم یدکی در ایران محسوب می‌شوند.

به همین دلیل است که ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های خودروسازی ایران اتحاد طلایی آسیا را برای خرید قطعات یدکی ماشین‌های خود انتخاب کرده است.

تعجب نکنید؛ لوازم یدکی عرضه شده با این برند از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. به طور کلی اتحاد طلایی آسیا با بسیاری از شرکت‌های معتبر قطعه‌ساز داخلی و خارجی همکاری می‌کند.

این شرکت‌ها همگی مورد تایید صنعت خودروسازان کشور هستند. از این رو همکاری اتحاد طلایی با این شرکت‌ها منجر به تولید قطعات یدکی باکیفیت شده است.

اتحاد طلایی آسیا توزیع کننده لوازم خودرو

اتحاد طلایی آسیا قطعات با کیفیت را با تجربه‌های غنی خود گردآوری کرده است و به عنوان توزیع کننده قطعات خودرو در اختیار شرکت‌های خودروساز داخلی، خدمات پس از فروش و بازار یدک می‌گذارد.

نکاتی که باید در خرید عمده قطعات خودرو در نظر گرفت

در خرید عمده لوازم یدکی باید نکات بسیاری را در نظر داشت. در ادامه به این نکات که شما را در خرید راهنمایی می‌کنند، اشاره می‌کنیم.

کیفیت کالاها

در خرید لوازم یدکی ماشین نکات بسیاری وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر گرفت. اما مهمترین نکته این است که کیفیت قطعات در حد مطلوب و حتی خیلی خوب باشند.

محصولاتی که با برند AGU به بازار عرضه می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قطعات یدکی با این برند حاصل تلاش، تجربه و تخصص کارشناسان شرکت اتحاد طلایی آسیا است. لوازم یدکی این برند از استانداردهای تایید شده از سوی صنعت خودروسازان کشور برخوردار است.

از این رو از کیفیت کالاهای این برند اطمینان داشته باشید.

اعتبار فروشگاه

اگر به دنبال خرید عمده لوزم یدکی ماشین هستید، باید توزیع کننده قطعات خودرو با اعتبار و سابقه خوب پیدا کنید. مهمترین اصل در اطمینان به توزیع کننده، وجود سابقه و اعتبار آن فروشگاه است.

اما این تنها نکته‌ای نیست که باید در خرید عمده لوازم یدکی ماشین به آن توجه داشته باشید. درست است که مهمترین اصل‌ها را در خرید با شما در میان گذاشته‌ایم، اما نکات دیگری در خرید عمده محصولات نیز اهمیت دارند.

گروه بازرگانی و تولیدی شرکت اتحاد طلایی آسیا از سال 1373 در ایران مشغول به کار هستند. این گروه از آن زمان با همکاری شرکت‌های دیگر در این زمینه در بازار رقابتی قطعات یدکی خودرو فعالیت می‌کند.

اتحاد طلایی آسیا با ارائه خدمات متنوع در طول سال‌های فعالیت خود همیشه یکی از برندهای معتبر در پخش عمده لوازم یدکی خودرو بوده است. امروز نیز از این برند با سابقه طولانی و درخشان به خوبی یاد می‌کنند.

تنوع گسترده محصولات با برندهای مختلف

بسیاری از فروشگاه‌هایی که در حوزه توزیع قطعات و پخش عمده آن‌ها فعالیت می‌کنند، تنها بخشی از قطعات یدکی ماشین‌ها را ارائه می‌کنند. انتخاب فروشگاهی که تنوع بالایی از محصولات مورد نظر شما را داشته باشد، اهمیت دارد.

به عنوان مثال، اگر به دنبال قطعات جلوبندی و انتقال قدرت هستید، این قطعات را از برندهای متنوع با قیمت‌های مختلف در اختیار شما بگذارد. شاید این نکته در وهله اول در نظر شما زیاد مهم نباشد؛ اما مطمئن باشید که در خرید شما تاثیر به سزایی دارد.

نکته دومی که فروشگاه‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند، وجود تنوع گسترده‌ای از قطعات یدکی ماشین‌ها است. این که تمام آن چیزی که از قطعات ماشین نیاز دارید یک جا ببینید، حتما خرید را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

اتحاد طلایی آسیا با توجه به این نیاز مشتری تنوع گسترده‌ای از قطعات یدکی خودروهای داخلی ارائه کرده است. جالب است بدانید که در وب سایت AGU دنیایی از لوازم یدکی ماشین‌های داخلی با برندهای مختلف عرضه می‌شود.

ارائه خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین مسائلی که برای هر خریدار اهمیت دارد، خدمات پس از فروش و گارانتی است. ارائه خدمات پس از فروش شما را از کیفیت قطعات یدکی که خریداری می‌کنید، مطمئن خواهد کرد.

از جمله نکاتی که اتحاد طلایی آسیا را به عنوان توزیع کننده قطعات خودرو از دیگر توزیع کننده‌ها متمایز می‌کند، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش است. این شرکت با شعار «مشتری سرمایه اصلی ما است»، در کسب رضایت از مشتریان تمام تلاش خود را می‌کند.

از این رو اتحاد طلایی آسیا در زمان خرید دستورالعمل‌ها و اطلاعیه‌هایی را در رابطه با شرایط گارانتی و بازگرداندن کالا در اختیار مشتری قرار می‌دهد. به این ترتیب کالای مرجوعی متناسب با اطلاعیه‌های قبلی از سوی اتحاد طلایی آسیا قابل پذیرش خواهد بود.

اتحاد طلایی آسیا تامین کننده لوازم خودرو

ارائه خدمات آنلاین

آیا می‌دانید که اتحاد طلایی آسیا شرایطی را برای خرید آنلاین از وب سایت AGU برای مشتریان خود در نظر گرفته است؟

از این رو اگر به دنبال توزیع کننده قطعات خودرو هستید، اتحاد طلایی آسیا بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. به منظور خرید از فروشگاه AGU تنها باید نمایندگی این برند را درخواست کنید.

برای درخواست نمایندگی به وب سایت AGU مراجعه کرده و مراحلی که در این وب سایت نوشته شده است را طی کنید. پس از آن شما از مشتریان ثابت فروشگاه اینترنتی اتحاد طلایی آسیا خواهید بود و از مزایای این فروشگاه نیز بهره‌مند می‌شوید.

آیا کیفیت قطعات خودرو اهمیت دارد؟

در واقع کیفیت مهمترین اصل برای خرید و پخش عمده لوازم یدکی خودرو محسوب می‌شود. می‌پرسید چرا؟

فرض کنید که قطعه‌ای از ماشین شما خراب شده است. خرابی این قطعه سبب شده که نتوانید برای یک روز از ماشین خود استفاده کنید. زمانی که ماشین را برای تعمیر به مکانیک می‌سپارید، انتظار دارید که از قطعات درجه یک و با کیفیت بالا استفاده کند.

چرا این انتظار را دارید؟ قطعا نه شما نه مکانیک خواهان خرابی مجدد ماشین نیستید. بنابراین مکانیک باید تمام تلاش خود را برای خرید قطعات باکیفیت و ارائه آن به شما انجام دهد.

تمامی قطعات و لوازم یدکی ماشین‌ها به نوعی در سلامت ماشین تاثیر دارند. از این رو کیفیت آن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل است که فروشگاه‌های لوازم یدکی ماشین به دنبال توزیع کننده قطعات خودرو باکیفیت هستند.

اتحاد طلایی آسیا تامین کننده قطعات خودرو

چرا به اتحاد طلایی آسیا اعتماد کنیم؟

شرکت اتحاد طلایی آسیا در زمینه تولید، واردات، صادرات، خرید، فروش، پخش عمده و توزیع قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این فروشگاه در طی سال‌ها فعالیت خود اعتماد بسیاری از مشتریان را به واسطه ارائه قطعات با کیفیت جلب کرده است.

در ادامه به دو مورد از ویژگی‌هایی که این فروشگاه را متمایز و قابل اعتماد می‌کند، اشاره می‌کنیم.

کیفیت کالا؛ مهمترین اصل از نظر اتحاد طلایی آسیا

شرکت اتحاد طلایی آسیا به منظور ارائه لوازم یدکی ماشین با کیفیت بالا همواره در حال بهبود فرآیندهای تولیدی خود است. این شرکت به دنبال بهبود مستمر سیستم‌ها برای ایجاد روش‌های اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

این روند توسعه سیستم‌ها در اتحاد طلایی آسیا نتیجه‌ای جز عرضه قطعاتی با کیفیت به دنبال نداشته است. همین امر سبب شده که این شرکت همسو با بسیاری از تولید کننده‌های خارجی در بازار رقابتی قطعات یدکی خودرو پیش رود.

با همین منظور کلیه کارکنان این شرکت موظف به رعایت اصول سیستم مدیریت کیفیت هستند. کیفیت قطعات این برند به گونه‌ای است که بخش عظیمی از توسعه اقتصاد داخلی را برعهده گرفته و در سطح داخلی و بین‌المللی حرف برای گفتن دارد.

در کیفیت کالاهای این برند همین بس که کارخانه بزرگ ایران خودرو قطعات یدکی ماشین‌های خود را از این شرکت توزیع کننده قطعات خودرو تامین می‌کند.

AGU تامین کننده قطعات خودرو

اتحاد طلایی آسیا؛ توزیع کننده قطعات خودرو با تنوع گسترده

یکی دیگر از عواملی که اتحاد طلایی آسیا را در زمینه تولید درخشان می‌کند، وجود تنوع بالا و گسترده‌ای از محصولات در این فروشگاه اینترنتی است.

اتحاد طلایی آسیا در حوزه توزیع قطعات خودروهای داخلی فعالیت می‌کند و تمامی قطعات خودروهای داخلی را شامل می‌شود. این فروشگاه به دنبال جلب رضایت مشتریان لیست کاملی از محصولات با تنوع گسترده‌ای از برندها را گردآوری کرده است.

بنابراین با گرفتن نمایندگی از شرکت اتحاد طلایی آسیا هیچ کمبودی در محصولات فروشگاه خود احساس نخواهید کرد.

کالاهای موجود در وب سایت اتحاد طلایی آسیا

AGU توزیع کننده لوازم خودرو

با توجه به ویژگی‌های ممتاز این توزیع کننده قطعات خودرو حتما کنجکاو هستید در رابطه با کالاهای موجود در این فروشگاه بیشتر بدانید.

کالاهای این فروشگاه از نظر نوع ماشین‌های داخلی و قطعات خودرو دسته‌بندی شده‌اند. در ادامه به انواع قطعات موجود رد این فروشگاه می‌پردازیم.

همچنین این فروشگاه توزیع قطعات خودروهای داخلی را به طور کامل نیز شامل می‌شود. در ادامه به خودروهایی که این فروشگاه لوازم یدکی آن‌ها را تامین می‌کند، اشاره می‌کنیم:

  • پراید؛
  • پژو 405؛
  • پژو 206؛
  • پژو RD؛
  • پژو پارس؛
  • تیبا؛
  • سمند؛
  • ال 90؛
  • پیکان؛
  • رانا؛
  • روا؛
  • ریو.

با اتحاد طلایی آسیا پخش عمده لوازم یدکی خودرو منحصر به خود را داشته باشید!

خرید از فروشگاه اینترنتی اتحاد طلایی آسیا معامله‌ای دو سر برد است. در این خرید نه تنها فروشنده به واسطه فروش عمده قطعات خودرو سود می‌برد، بلکه مشتری با حذف واسطه‌ها سود زیادی خواهد برد.

اتحاد طلایی آسیا توزیع کننده قطعات خودرو به صورت عمده است که لوازم یدکی ماشین‌های داخلی را با برند AGU تنها در اختیار نمایندگان خود قرار می‌دهد. در نتیجه برای خرید عمده از این فروشگاه اینترنتی با خدمات ویژه فرصت را از دست ندهید.

همین حالا درخواست نمایندگی این برند را در وب سایت اتحاد طلایی آسیا ثبت کنید و از خرید کالاهای با کیفیت این برند بهره‌مند شوید.

  درباره ما